90. Ülkem KOLOMBİYA'YA Gidiyoruz – DÜNYA TURU BAŞLIYOR 🤗

İGAPASS’in Youtube Kanalında Şu Videoda Detaylar Yazıyor. Hediyeyi kazanmak için takip edip, yorum yazmayı unutmayın🤗👉
IGAPASS’in Youtube Kanal🤗👉ı
Kanala Abone Olmayı Unutmayın.🤗 Yaklaşık 30 ülke gezeceğiz.

hesabımdan dünya turunu anlık paylaşmaya başladım.
İş Birliği İçin: [email protected]
Dünya Turu Çantamda Bunlar Var 👉

@Maceraname Youtube Kanalını Takip Edin👉
——————————————————————–
Dünya turu başlıyor.🤗 Hala inanamıyorum. Aylardır bu güne hazırlanıyorduk. Sonunda ilk durağımız olan Güney Amerika’dan gezimize başlıyoruz. Güzel dileklerinizi bekleriz.🤗

00:00 Dünya Turu Planım
——————————————————————–
video tasarım : gokseltuzun

#kolombiya #dünyaturu #başlıyor

Tổng hợp thông tin các tour du lịch trong và ngoài tại tour du lịch

Website cheaptravel24h.com cung cấp tới đọc các thông tin tổng hợp về du lịch trong & ngoài nước.

READ  Các khu nghỉ dưỡng miền Bắc đón khách ngoại tỉnh

About admin

Check Also

Cách làm món Bò Xào Lá Lốt đơn giản tại nhà || Món Ăn Gia Đình

Bò Xào Lá Lốt là một món ăn ngon tốt cho sức khỏe và không …

22 comments

1. Birhayalinpeşinde

Instagram’da paylaşımlar başladı @birhayalinpesinde hesabımda görebilirsiniz. 3 güne 1 video geliyor. Beklediğimize değecek inşallah 🤗

2. İrtifa hastalığı oldu mu ,oksijen seviyesi sizi rahatsız etti mi acaba Kolombiyada.

3. Masrafları nasıl karşılıyorsunuz kaçlırak bir bütçeyle cıktınız

4. Uçak ın tuvaletini göstermek nedir abi bu kadar boş bir şey olabilir mi

5. iyi uykular

6. Eminamis Eminamis

Tarafsız global açın yönün hersey harika severek keyifle izliyorum sizi teşekkürler

7. saclar güzel olmus

8. Merhaba abi çalışmıyor musun, maddi olarak nasıl geziyorsun bu kadar

9. Heyecanla takip ediyorum, sevgiler

10. Deniz merhaba oncelikle yeni saçın hayirli olsun güle güle kullan fakat bu konu hakkinda bransim dahilin de bir kac bir sey soylemek istiyorum oncelikle on saç cizgini cok ama cok yukarda bırakmış en arka bolgene gore bir bir bucuk parmak kalinliginda ön hattini önüne kadar alabilirdi ki yuzune gore de olmasi gereken buydu diger konu da şakaları boş birakmasi hem şakak cizgilerin yok hem de ekilen saclarina gore orantili degil ayrica şakak bolgelerin de ekimle birlik de ekilseydi daha dogal bir görünüm elde edilirdi sac ekimine gelince ekim oldugu cok belli oluyor sikligiyla alakali en az bir alti ayi gecmesini beklemek lazim onun icin ozaman yorum yapmak gerek ama sen toplam da gercek anlam da kac greft ekildigini biliyorsan onu da uc aşşagi beş yukari soyleye bilirim …

Tekrardan her seye ragmen olumlu yada olumsuz sac ektirdigin icin seni kutlarim iyi gunler de kullan

11. Harikasınız merakla bekliyorum her videonuzu 🕊️🍀

12. Gözde Fertelli Karaağaç

Zevkle izliyoruz 🥰

13. Martin Schröder

Bu kadar büyük time lag baya zor geldi gibi. Gecmis olsun. Ben Avrupada icinde 4 saat ucunca bile zorluk cekiyorum. Tehlikeli bölgelere ugramayin. Degmez risk almak.

14. Kahvaltıda izlemelik videolar geliyor o zaman👏🏻👏🏻

15. Sizi severek takip ediyorum videolarınızı da cok başarılı buluyorum artık nesibeye de alıştık videolarda görmeyince garipsemeye başladım 😬cok mükemmel bir çift oldunuz mutluluğunuz daim olsun yollarınız hep güzelliklere cıksın ☺️

16. 👍👍👍👏👏👏❤️❤️❤️

17. müveddet demirkol

Bence güzel bir ikilisinin

18. 🙏🙏🙏

19. Abim videolarda konuşma aralıkları kesiyorsun ve video atlıyor ya. İşte bu çok baş döndürücü bir olay. Çünkü görüntü de atlıyor. Varsin video aksın aralarda boşluk olsun.

20. Deniz&Nesibe kardeşlerimiz süpersiniz çok renkli ve bir okadarda zevkli video olmuş ellerinize emeğinize sağlık iyiki varsınız bu güzellikleri izliyoruz, videoların zamanını biraz daha uzun tutsanız çok güzel olur izlemeye doyamıyoruz daha da sürsün istiyoruz Deniz kardeşim başarılar dileriz kardeşim yeni videoları sabırsızlıkla bekliyoruz maşallah sizlere maşallah Allah nazarlardan saklasın inşALLAH iyi gezmeler dileriz ❤️🇹🇷❤️👨‍👩‍👧❤️👋🎉🌴🎉🌴👍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

21. Video da belirtmişsin deniz kardeşim Allah herkese nasip etsin demişsin, inşallah bizede nasip olur inşallah sağlıkla kalın hoşcakalın ❤️

22. Maşallah sizlere maşallah Allah nazarlardan saklasın inşALLAH huzurlu mutlu sağlıklı gezmeleriniz olsun inşallah, 🤲